Кошик
2896 відгуків
+380 (98) 379-04-49
+380 (66) 537-74-13
Експерт трендових товарів
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини RozetkaЗамовлення, оформлені до 16:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправляємо щодня. Доставка до вас займає 2-4 дні. Доставка безкоштовна при оплаті через сервіс "Пром Оплата". Відстежити посилку зможете в особистому кабінеті покупця.
  • Нова ПоштаЗамовлення, оформлені до 16:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправляємо щодня. Доставка займає 1-2 дні. Вартість доставки від 70 грн. Відстежити посилку можна на сайті Нової Пошти, за посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
  • УкрпоштаЗамовлення, оформлені до 16:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправляємо щодня. Доставка займає 2-4 дні. Вартість доставки: від 50 грн. Відстежити посилку можна на сайті Укрпошти, за посиланням: https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html
  • Доставка кур'єромАдресна доставка товару по всій Україні кур'єром "Нова Пошта". Замовлення, оформлені до 16:00, будуть опрацьовані та відправлені того ж дня. Відправляємо щодня. Доставка займає 1-2 дні. Вартість доставки 110 грн. Відстежити посилку можна на сайті Нової Пошти, за посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри оплаті через сервіс "Пром-оплата", доставка здійснюється через Нову Пошту, Укрпошту та Точку видачі Розетка.
  • Післяплата "Укрпошта"Оплата при отриманні та огляді, у вашому відділенні "Укрпошта".
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayОплата банківською карткою за допомогою сервісу WayForPay.
  • ПісляплатаОплата після огляду і отримання у відділенні Нова Пошта.

Гарантія:

Безкоштовне сервісне обслуговування поширюється тільки на працездатність виробу і не поширюється на частини виробу, що експлуатуються (батарейки, з'єднувальні кабелі та інші комплектуючі), а також на шкоду, заподіяну іншому устаткуванню, яке працює в сполученні з даним виробом.
Якщо товар не має механічних пошкоджень, клієнт, протягом гарантійного терміну, може звернутися до нас для безкоштовного сервісного обслуговування.
Для того, щоб здати товар на сервісне обслуговування, необхідно мати товарну накладну з вашим підписом і упаковку товару (якщо вона передбачена). На обслуговування товар приймається у той самий спосіб, як і купівля. Вам слід відправити товар транспортною компанією. Усі витрати з доставки несе клієнт і сума страховки вантажу має дорівнювати сумі вашого замовлення. Термін ремонту визначається в індивідуальному порядку і залежить від типу товару і ступеня пошкодження.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner